100525 x2

Idag blir det väl inte att göra någonting speciellt, ska göra klart en läxa som jag inte hann med igår. suck..
och sen passar jag mormors hund för hon och mamma åkte in till sjukhuset där mamma ska opereras,
imorgon är det min tur, fast jag åker till Ronneby (typ).. och nej, detä r inget allvarligt med mig och mamma, mamma ska operera handen (svårt att förklara) och jag ska operera munnen (ännu värre att förklara)..
Usch och jag som hatar sprutor och sjukhus ):
Jävla tandställning.....


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

Okej, nenj skola :D

2010-05-25 > 09:46:45
BLOGG: http://conler.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?