100516

Har inte skrivit i bloggen på nästan hela helgen känns det som, (även fast jag skrev igår morse)

Passade Lenny&Tess hund igår (: , alltid lika kul! så kom väl dit vid 17, och åkte igen vid 23:30 typ..
Fick sova på Holken med mamma, och nu är man hemma..

Köpte 2st DVD Filmer ÅTER TILL COLD MOUNTAIN och THE FAST AND THE FURIOUS, 99kr för 2! och sen lånade man FIGHT CLUB av Lenny (:  blir att man ska köpa hem FAST AND FURIOUS också, som då egentligen är 4an av fast and furious filmerna, men eftersom att Vin Diesel inte är med i de andra 2 så räcker det bara med den 1a och den sista. Och har hört att det ska komma en 5a också! (:
Hmm... tror jag börjar bli ett Film freak igen, haha (: jag älskar att köpa hem filmer, älskar att skriva ner filmer man vill ha.. och älskar såklart att titta på dom. Film freak<3

Men nu ska jag väl typ..jag vet inte vad jag ska göra..
funderar på att snart avsluta frågestunden, men inte idag (:
Men nu ska jag väl typ packa upp lite saker, ta av mig jackan och
lyssna på musik, ska snart laga mat.. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Madicken

Todaaay ;D

2010-05-16 > 15:33:18
BLOGG: http://conler.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?