100514

- Nu ska jag baka chokladbollar (: MUMS!
passar Alva idag (brors hund), vilket alltid är lika kul! Vi var ute och gick imorse vid 10, och sen nu vid 13 tiden så mötte vi mamma när hon slutade jobbet.. så nu springer Alva ute när mamma klipper gräset, underbart att bo i hus. Iallafall, ska nog snart gå hem till pappa och prata lite om ett ''sommarjobb'' jag ska ha i 3 veckor. (förklarar mer när det börjar närma sig) och sen ska man väl ringa Lenny och fråga när dom hämtar Alva igen så jag kan bestämma min dag lite smått.
Men nu ska jag baka Cholkadbollar, skriver nog senare idag. Seyah ;*
Ps; Ska sova själv hemma inatt, GÖTT! (:

Och...
säger ni Chokladbollar eller Negerbollar?
Varför säger ni det?
och vad tycker ni om det namnet ni inte säger?

- själv säger jag Negerbollar, men det är för att jag är så van vid det + att man alltid sa det när man var mindre.
Och om jag ska köpa en Choklad boll så blir jag alldelles förvirrad och vet inte vilken det är. Haha! ):


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



E M M A

sv: Så bra, vad gör du då? :P

2010-05-14 > 15:33:41
BLOGG: http://lifebyemma.webblogg.se/
E M M A

sv: okej, ska snart ut och springa :P

ska du se talang ikväll?

2010-05-14 > 18:15:35
BLOGG: http://lifebyemma.webblogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?