Svar På Frågestunden!

FRÅGOR: Fråga ett: Vad vill du dina barn ska heta??
Fråga två: Vad tänker du när du hör ordet VATTEN?
SVAR ett: Samma som jag svarade på en där nere, pojknamn: Marshall, Theo, Milton, Toby.. Flicknamn: Hailie, Lowa, Lindsey typ...
SVAR två: Ehm... haha vet inte riktigt. men typ att man spolar på toa eller något. hela insane, vet! :D

FRÅGA: Vad är din msn? , skulle så gärna vilja ha den
SVAR: [email protected] är min msn. 

FRÅGA: Är du gift?
SVAR: Hahah nej det är jag inte, vill helst vänta med det xD

FRÅGA: Den boken som du har i ett annat inlägg, vad fick dig att vilja läsa den.
och är det inte svårt att läsa på engelska?
SVAR: Hmm.. jag vet inte riktigt, har nog alltid gillat Marshall (Eminem) & kände att de vore kul att läsa en bok om honom (: har aldrig läst en sån lång bok, men nej. jag har ganska lätt för engelska så de borde ju inte vara så svårt + att boken är inte som en berättelse. den är ju mer en biografi om Marshall.

FRÅGA: Hur mycket har du bloggat och vad fick dig att blggA?
SVAR: Jag har bloggat i 9 månader exakt idag. hahaha (: jadu, hade kommit hem från min Thailand resa precis & kände att det faktiskt kanske vore kul att skriva om resan osv (skäms sååå för mina gamla inlägg när jag precis började blogga).. och en anledning till att jag började blogga var för att det var populärt då, haha. Men nu bloggar jag för att det är kul & man kan skriva av sig lite.

FRÅGA: Vilken läggnig har du?
SVAR: vad tror du ? (:

FRÅGA: Hur gammal är du egentligen?
du ser då inte ut att vara en 94, du ser äldre ut tiiiiiep
SVAR: Haha tack typ? Men jag är en 94 desvärre (:

FRÅGA: Vilka namn vill du ha på dina barn?
SVAR: Oj, lite lustig fråga men pojknamnen är väl: Marshall, Theo, Milton, Toby.. typ dom, har ju fler men anyway. Flicknamn har jag lite svårare för men kan tänka mig: Hailie, Lowa, Lindsey typ...

FRÅGA: Hej, jag ÄLSKAR verkligen katter.
och är det din katt på bilden?, vad heter den & viken ras är den :D
SVAR: ja det är min katt på bilden, hon heter Busan & är en Norskskogskatt. fast tror hon är lite blandras också. (hon är egentligen en vildkatt förstår du..)

FRÅGA: Är du tillsammans med någon ?
SVAR: Nej,

FRÅGA: Gör du om dina bilder i något program?
dom är ju så fina
SVAR: nej, ändrar aldrig färg på dom (förutom sepia & svartvit!) & brukar bara lägga till någon text på bilden ibland.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

WUHUUUUU min fråga kom med !! :D

2010-03-23 > 02:02:29

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?