100324

Internet hos mamma är helt fucked up så jag blir alltid lika arg när det inte vill som jag vill 'suck'
Har gjort nationella i engelskan igen, 2a delen. och kände mig väl nöjd eller så.. sitter och äter frukost & dricker kaffe, svarar på frågor med olika författare som jag fick i läxan idag. Men ska väl snart ta upp en bok & läsa istället, orkar inte skriva >__<
Ska kanska passa mormors hund idag (: + att man får hoppas vi får vår bil idag (den är på lagning) så man kan sätta ut den på blocket direkt. haha! , den har gått sönder så många gånger nu så man helt enkelt bara vill köra den till skroten.
Men nu ska jag fortsätta skriva om författarna och sen ska jag läsa mig bok, Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?