100319 - Böcker

Jag har alltid varit intresserad utav att läsa böcker, och när jag väl gillar en bok tillräckligt mycket så kan jag läsa ut den på en dag.. Och nu funderar jag på att köpa en bok på Engelska (den finns desvärre inte på svenska) som är på ca 226 sidor. Det skulle vara kul att läsa en engelsk bok & eftersom att den är lite verklighetsbaserad så blir det mer roligare att läsa, och nu funderar jag på vad som är bäst.
En Pocket bok, eller en Inbunden bok?
jag vill ju inte att den ska gå sönder så enkelt, men den ska ändå vara enkel att hålla...

Detta är boken jag vill ha iallafall,



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

tror du de har den på bibblan i sölvesborg????

Vi kan ringa o kolla eller kör vi in. Häftigt att vilja ge sig på att läsa en bok på engelska

2010-03-19 > 22:24:12
Mimmi

Ah shit, hur mycket skit och lögner innehåller inte den boken då? Men hör av dig och berätta då du läst den om du vill :)



SyderAndFly på bdb ;)

2010-03-22 > 14:58:34

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?