100309 - A long time ago

NU äntligen sitter jag vid datorn!
Har precis haft hemundervisning & har översätt en del ord i lexikon på nätet, mycket enklare tycker jag (:
Men har desvärre inte skrivit i bloggen på en vecka nu, och det är pga att den gick sönder IGEN.. Det blev något fel så jag kunde inte fixa det så min morbror fick hjälpa mig. Och nu är det fixat, så jag får datorn i eftermiddag tror jag.
Fast det har vart skönt utan datorn, bara att jag har fått lite skuldkänslor för att jag inte skrivit på bloggen. men så kan det gå (:

Jag & mamma ska nog ut och gå senare idag om det är fint väder så då ska jag ta kameran med mig så ni kanske kan få se lite bilder senare idag. Detta är ju delvis en fotoblogg så bilder måste man ju ha, hehe..
Nej, men nu måste jag sluta.
Skola vetttni, hoppas ni har haft en bra vecka då jag inte skrivit i bloggen och hoppas er vecka kommer fortsätta så (:
Skriver nog senare idag, Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?