03:10

Godnatt eller vad säger man???

Det suger att inte kunna somna.. klockan är redan 03:10 och jag har legat i sängen
från typ 01 till nu.. kände att jag kanske behöver röra på mig lite, så ska snart
lägga mig i sängen igen & se om jag kanske kan somna då istället.
Någon som har några tips ifall man inte kan somna??



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



BigBrother

Sluta titta film hela natten... =)

Jag brukar bli ganska så trött om jag läser innan.

2010-03-21 > 21:49:17
BigBrother

Du är sååååååå söt i din lilla regnkappa!

2010-03-23 > 08:59:09

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?