Sweden Rock bilder & annat

Sweden Rock, natur bilder.. ah allt (:
Sweden Rock är underbart, alla folken och allt.. fast det är synd att det bara vara i knappt en vecka.
Natur bilder.. jag älskar dom, och har nästan precis "kommit på" att vår natur är jätte vacker.
Jag fårstår inte att vi förstör den så mycket, naturen som är så vacker.

Iallafall, här är några bilder från Sweden Rock och några andra bilder man tagit undertiden jag inte skrivit i bloggen..

 




            



                



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?