Regn på Sweden Rock

regn... en jävla massa regn...
Jag hatar när det regnar, och just på Sweden Rock så suger det toalt! ):

Aja.. idag har man haft skola igen, vaknade vid halv 8 och skulle egentligen gått till mamma vid den tiden. Blev lite sen men det fixade sig ändå. Vid typ 10 tiden bestämde jag mig för att gå till pappa igen, så har gjort lite läxarbete här också. Pappa är i stan och hämtar Lenny, vid typ kvart över Två ska vi på möte inne i stan så Lenny ska passa huset här lite så inget blir fel!
Gunnar, Stina, Johan, Stockholmarna (stefan & en till), och sen typ några från Dalarna och en från Varberg kommer idag, och tror dom kommer när vi är på mötet.. Lenny kommer få fullt upp (:

Fick en tröja av Lasse igår, frään. Står "klös" på den & det är deras band..
Länkar till Hemsidan på bloggen vid "Länkar" (:
---> KLÖS <---


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Natalie - It's all about attitude

Viken grym blogg du har! :D

riktigt intressant att läsa oxå!



take care! puss å kram :)

2010-06-09 > 18:06:48
BLOGG: http://nataliedahlberg.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?