Please come back

"Stay with me don't fall asleep
Too soon, the angels can wait
For a moment
(They can wait for a moment)
Stay with me don't fall asleep
Too soon, the angels can wait
For a moment."
låten, den får mig att tänka på dig.



Midsommar...

jag hatar midsommar för jag minns knappt vilken Midsommar Du var med oss..
har gråtit nu nästan hela morgonen, känner mig förstörd.
vill inte göra någonting, bara ligga hemma oc tänka på dig.

Helvete, varför skulle det bli såhär?
Du fanns i vårat liv i 4 år, i 4a jävla år!
och sen bara försvann du, var det verkligen meningen detta?
jag ville du skulle vara hos oss för evigt,
och även fast det inte blev så vill jag att Du ska veta hur mycket
jag tänker på dig, går inte en dag utan det.

2år sedan snart, 2 jävla sjuka år!
och det hemskaste är att du kommer vara där
uppe längre än vad vi hann lära känna dig.
Snälla, kom tillbaka!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?