100628

Idag har man vart med tjej gruppen hela dagen.. vi har vart inom Ungdomsmottagningen och pratat lite.
Imorgon blir det nog att vi ska bada i Tredenborg, fast jag orkar inte bada (: blir att ta med mig kameran istället!

Nu ska jag och mamma snart äta middag, gott. Är jätte hungrig.
och sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag, ska väl bara ta det lungt. Ganska varmt ute så (:
Hoppas ni har en bra dag!




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

mat är gott. värmen ute är härlig. Sommar sommar sommar. kan vi ha de bättre just nu. Älsk di...

2010-06-28 > 21:05:15

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?