100619

Nu har man varit vaken i typ en timma.. sitter och äter frukost och ska snart packa för jag & mamma ska sova på Holken inatt (: men...har inget internet så kommer nog inte blogga mer idag + kanske bara hinner slänga in ett imorgon kväll. Fast ska försöka fixa att Mobil blogga, så då blir det att man kommer slänga in iallafall en mobil bloggning ikv och kanske någon imorgon!
Nej men nu måste jag äta upp min frukost och fixa till mig, Hoppas ni har en underbar & SOLIG dag.
Här är det 20.4C och sol ute, GÖTT!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?