Kom hem igår

Vi kom hem igår, allt var helt Okej. Jag orkar inte lägga upp bilderna ännu. Men dom kanske kommer upp i helgen, får se när jag har tid. Imorgon ska jag träffa min kontakt person vid 14 och sen kanske jag ska försöka få tid för klippning. Känner att jag börjar få långt hår igen >: Men hoppas ni har det bra!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Emelie

Vi måste träffas snart gumman! Var för länge sedan sist D: ♥

2010-07-30 > 14:18:02
BLOGG: http://emeliegustavsson.devote.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?