100718

Idag åker vi till Solleftiå, uppe i Ångermanland.. Ca 110 mil att köra.
Vi kommer vara där hela veckan, och sen på Måndag (den 26/7) åker vi till Stockholm och är där i 2dar tror jag (:
Men iallafall, jag kommer väl (hoppas jag!) att lägga upp Ett MMS/SMS per dag om vad vi gör och så.. har ju inget internet där uppe (:

Om 5dar fyller min blogg 1år.. och jag vet inte vad jag ska göra tills det!
Dåligt av mig! + att jag faktiskt inte är hemma...
Så när jag kommer hem igen ska jag ha försökt komma på någonting
som jag kan göra!

Men nu ska vi äta och jag måste packa, Seyah ;*
Hoppas er vecka kommer vara bra!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?