100712

Måndag idag då.. Usch fyfan, inget man gillar direkt!
Jag har badat i poolen hemma hos pappa, 27C i poolen, ca 30C i luften..
VARMT SÅ IN I HELVETE!

Blir att sova hos pappa nästan hela veckan, mye'ssss! Mamma och Johnny ska åka motorcykel,
dom åker la idag och är hemma igen på Torsdag..
På Fredag fyller pappa år, 55år, och då ska vi till en Kina resturang i Kristianstad (tror jag) och sen händer det lite grejer med (:

Men nu ska vi dra, Seyaah. Hoppas ni haft en jäkla bra Vecka med SOL och BAD!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?