100705

Nu ska jag snart äta, gott det kommer bli med mat! (:
Ska se om jag hinner fixa till lite bilder som ska upp på bloggen i veckan, (har ju varit så dåligt med bilder på sistonde!)
Men isånnafall kommer det nog upp bilder på Onsdag pga att Imorgon ska vi iväg med Tjejgruppen och är nog inte hemma förens 18 på kvällen.. och jag kommer nog vara mycket trött efter en hel dag iväg (:
Nej, nu ska jag äta och se om jag kan fixa bilderna,
Hoppas eran kväll är bra!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Mli

hoppas dagarna går fort då:)

2010-07-05 > 23:50:47
BLOGG: http://itsyouandme.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?