Ett år sedan

Jag vet inte vad jag ska säga.. var på minneslunden idag med pappa, farfar, Gullbritt & Bertil.
Jag grät inte, försökte att inte tänka på det.
Usch känner mig hemsk, man ska tänka på det. Man ska minnas dom glada stunderna, man ska komma ihåg.
men jag är inte sån, jag vill försöka glömma, men jag vill ändå minnas..
Det har gått ett år nu, och jag har känt dig i 14år. och 14år var för lite tid för att känna dig, och om jag skulle fått vrida tillbaka tiden.
Då skulle jag vridit tillbaka mitt liv och försöka umgås med dig så mycket jag kan..
Förlåt, jag ångrar att jag inte var hos dig så mycket på den sista tiden. ångrar det verkligen..
Men jag är glad för din skull, du dog gammal iallafall. du hade levt ditt liv.

 



Du finns alltid i mina tankar, du finns alltid hos oss.
Vi vet att du aldrig kommer tillbaka, men vi vet att du är hos oss ändå.
Vi kan höra dig röst och känna dina andetag..
eller, jag kan iallafall göra det.
Jag kan se dig, höra dig, känna dig t.o.m.
Helvete vad jag saknar dig Farmor!

R.I.P Ruth Nilsson
30/10 1930 - 06/01 2009
  


Det är så hemskt när jag tänker på det. Du är så himla långt bort, men ändå så nära..
Det är så längesedan, men känns som om det vore igår..
Att tänka på dig gör att jag bara vill gråta. men det kommer inga tårar, och varför vet jag inte.
Jag saknar dig varje dag, tänker på dig gör jag också. Men en del utav mig vill glömma det, tänka på det som om det aldrig hänt..
Men det går inte, jag saknar dig för mycket.
Usch förlåt..

Men vad jag egentligen ville har sagt var att jag saknar dig, tänker på dig varje dag även fast jag inte visar det.
Snälla kom tillbaka, vi saknar dig.
Hejdå..



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



kristin

mitt hjärta ibland är livet svårt. dessa minnesdagar är tunga. men du måste igenom dem. när ett år har gått säger andra att det går lättare... jag vet inte om det är¨så för dig, men jag hoppas ju det.Älskar dig

2010-01-06 > 17:43:40
Madicken

Beklagar <3

2010-01-06 > 19:27:54
BLOGG: http://conler.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?