100127 - Snöoväder

Bara för att mamma är som hon är & vi bor i hus så måste jag hjälpa till att skotta uppfarten m.m.
Den första tanken när hon sa det blev '' I DETTA VÄDRET?! , är du dum på redigt eller? ''
Men när man väl kommit ut och vant sig vid kylan, snön & blåsten så gick allt bra..
Förutom när man är färdig och har gått in & kanske är inne i en kvart. Då hon öppnar dörren och ropar '' Dörren höll på att bli igen snöad, ''
Man blir lite lack på sånt (:

(Det är vår granne som står bredvid mig på 2bilder!)
Klicka på bilderna för att se dom i större format!
 
 
    



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



-L

snö är tråkigt.. =)

2010-01-27 > 20:34:24
BLOGG: http://leeoonooraa.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?