100130

Nu ska jag fixa till mig. Jag & mamma ska dra in till mormor och då ska jag kidnappa hennes hnd och gå en runda :D  man måste ju fotografera nu när man har snö, har ju hört att detta kanske blir den längsta vintern på 20år?? Segt (:

Men senare idag när jag kommer hem så kommer det nog komma upp några bilder på dagen idag.
och ikväll blire att titta på Robinson med mamma, och riktigt slappa.. Vem tror ni vinner i Robinson? Jag hoppas på Mats iallafall.
Men nu måste jag skynda mig, vi hörs senare. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?