100129 x2

Mitt humör just nu; Vill bara gå & lägga mig under täcket och försvinna 'suck'

Hela denna veckan har varit en pina för mig, jag har inte alls mått bra. och jag vet inte vad jag kan göra åt det tyvärr..
nu ska jag lägga mig i sängen, sätta på musik och riktigt deppa ner mig (inte för att det hjälper!) och sen ska jag väl hoppas på att man mår bättre imorgon.

Btw, om ni ska klaga på att jag skriver om att jag inte mår bra.
Då säger jag bara; MIN blogg, MINA regler! (:
Känn på den ni.





Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

tråkigt att du mår så. men du vet att "såna" stunder får du ha. O du får lov att känna du har dem själv..... Jag knackar snart på dörren till dig. Du vet jag sitter här uppe...

2010-01-29 > 22:07:27

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?