100128 x3

Jag har kommit på att det enda vatten jag kan dricka är; Imsdal
för jag klarar inte av att dricka kran vatten, tycker det
är äckligt & smakar illa..
Men är man udda så är man (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Lillasyzter

ja precis så beter sig mina symboler oxå!!



statistiken jag kan inte se.



sen har jag märkt att ALLA bloggar har sån där otroligt störande verifiering när man ska kommentera, alla bloggar som inte hade det igår lixom.. har min med det? är det något som ändrats för alla?

2010-01-29 > 00:51:40
BLOGG: http://lillsiz.blogg.se/
simone

s:V Foton på mig själv tar jag med fjärrutlösare eller självutlösare :)

2010-01-29 > 01:12:45
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?