100128 x2

Nu sitter man och tittar på Robinson med mamma. känns lite slött men aja. haha (:
idag åkte man inte till ridnigen, orkade faktiskt inte. har jätte ont i magen.
Vet inte vad jag mer ska skriva, hehe. Imorgon ska jag till stallet vid 9 tiden 'suck'  och pappa hämtar mig runtom 14 tiden när han slutat jobbet..
Nej men nu ska jag titta klart på Robinson. Hörs imorrn ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



pappa

hej Linnéa

Fotot är häftigt du tog järnvägen i Thailand från 2:a världskriget.

Kommer du ihåg att det regnade och det var som att gå i en bastu plus många trappor.

Chauffören var svettig och pustade.



Kram pappa

2010-01-29 > 15:22:40
kristin

bilden är riktigt bra... den kan tolkas på många sätt...

2010-01-29 > 22:41:43

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?