100125 x2

Idag var jag ute med Lenny o Tess vid typ 12 tiden.. och egentligen skulle detta inlägget kommit lite tidigare idag men både bloggen & min kamera cpade ><
Så här kommer några bilder från när vi var ute och gick (min kameras batteri tog slut på typ 15 minuter pga att jag glömde att ladda den, så blev bara några få bilder idag.) men här kommer 3 utav dom;


Klicka på bilderna för att se
dom istörre format.
  



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



simone

Riktigt fina bilder :D

2010-01-26 > 01:06:42
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?