100123

'Suck' ...... precis när man skrivit färdgt & ska spara/lägga upp det man skrivigt på bloggen. så stängs internet ner och det hinner inte sparas. Så underbart lixom! - inte.
Så nu kommer jag bara göra en sammanfattning av allt.

Idag ska jag & mamma hämta min kamera :D och sen ska vi kära iväg och fota den fina snön lite, tror det blir nära havet för jag älskar isen så mycket.. vet inte hur länge vi blir borta idag men vi kommer iallafall hem ikväll (:  och då kommer jag nog skriva om hur dagen har varit & lägga upp några bilder.
Men nu måste jag fixa till mig, platta håret och så..
Hoppas ni har en bra Lördag ! Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

Jag tar det lugnt nu, sen blir det mera slit ;) Själv? :D

2010-01-23 > 11:59:12
BLOGG: http://conler.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?