100121

G'morrn , hoppas ni alla har sovit bra inatt (: , för det har inte jag.. har bara sovit typ 4 timmar inatt 'suck'
Börjar få tillbaka mina sömn problem igen, och jag hatar det.

Men iallafall, nu har jag precis haft hemundervisning så jag ska fortsätta jobba med det till typ 12.
Mamma slutar jobbet vid fem idag så det blir att jag får göra min egen middag , någon som har något förslag på något enkelt som man kan laga?? , ikväll vid 18 tiden ska jag åka till stallet. Ska ju rida, och tror Vicky också har börjat rida i samma grubb som jag. och det gör allt dubbelt roligare, hehe (:

Men nej, nu kan jag inte fortsätta skriva här. Måste ju fortsätta med skolarbete.
Men jag skriver kanske något mer i eftermiddag, Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?