100121 x3

Nu har jag vart och ridit i stallet :D   och såklart när man kom hem så hittade man inte sin mobil, letade som en galning. och efter typ 10 minuter hittade man den. så nu sitter man i soffan i mjukis kläder & ska titta på Inglourious Basterds, behöver ta det lite lungt nu.. Mår inte så bra.

Imorgon ska jag först ha hemundervisning och sen ska jag till stallet. Så kommer nog inte hem försen senare på dagen, kanske efter klockan 18?? och jag tror att jag & mamma ska hämta min kamera imorgon också *överlycklig* :D
Men nu ska jag logga, vi hörs imorrn. Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Simone

sv: Tack så mycket :D

2010-01-22 > 11:37:40
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/
simone

sv: Tack så hemskt mycket snygging! vad snäll du är :D Vad gör du för fredagsmys?

2010-01-22 > 12:42:52
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?