100121 x2

Nu har jag lagat mat, och det blev Lax med makaroner.. haha hade inte direkt något hemma som jag ville äta (:
Sitter & tittar på Arn och väntar på att klockan ska bli fem så mamma slutar jobbet. Ibland går tiden såå sakta.. Men iallafall, jag vet inte vad jag mer ska skriva. Försökte fixa med min header igår men de sög sig så jag gav upp, ska se ifall ja kan fixa till den när jag verkligen har tid och inte känner mig stressad.
Nej, nu ska jag äta och titta klart på filmen (: , hörs ikväll kanske.. Seyah ;*


Btw, jag saknar sommaren! Vill ha
värme nu, är så trött på det kalla vädret :(



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Alexandra

Hej hej!

Tack desamma! Ha en bra dag!

Kramar

2010-01-21 > 16:10:58
BLOGG: http://alexeys.blogg.se/
S

aa jag föredrar erik mer haha :)

Tack så mkt din blogg är också najs ;)

2010-01-22 > 10:12:05
BLOGG: http://szariai.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?