100120 x2

Nu har jag lagat mat till mig och mamma (:  Det blev schnitzel med ris..
Fick hem mina 3 DVD filmer idag :D , så det blir väl att man ska välja någon av dom och titta på ikväll.
Har jätte ont i magen idag också 'suck'  så imorgon blir de nog inte stallet iallafall :( och får se hur de blir med ridningen imorgon också då.. så imorgon blir det väl kanske hemundervisning till 12 iallafall.
Men nu ska jag kila, mamma har fixat teven i mitt tv-rum nu så kanske sätter mig där lite (:  Och min kamera är lagad nu :D *överlycklig* , så jag ska hämta den nästa gång jag & mamma är i karlshamn (:  Men Seyah ;*


Vänster:
Flickan Som Lekte Med Elden.
Mitten: Inglourious Basterds.
Höger: Män Som Hatar Kvinnor.

(Dålig bildkvalité, jag vet! men har ingen kamera för
tillfället så det får bli cam bilder.
)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



jag

ja vill oxå va mä o se film.

2010-01-20 > 16:26:45

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?