100119 - Midnight sleep

Nu ska jag gå och lägga mig, klockan är 22:30 nu (: , ska upp tidigt imorgon igen. hehe..
var hos läkaren idag och det gick bra, fick ta lite blodprov bara (gillar det inte). Efter det så handlade jag och mamma på ICA, köpte mat och sen köpte jag B&J glass (GOTT). när vi kom hem stack mamma på personalmöte vid 5 och jag fick damp på tvn i källarn pga att den inte ville fungera :D , underbart - inte!
Men iallafall , jag fick flytta upp datorn + boxer kortet och sen tittade jag på Navy CIS, Simpsons & FamGuy. åt B&J glass och drack Cola (:  Och jag har fått besöksrekord idag, blev riktigt förvånad och glad. hoppas ni gillar min blogg & kommer fortsätta läsa den framför (:
Men nu e ja såå övertrött så ja kommer bryta ihop, sov inte alls bra igår.. och hoppas man inte får några mardrömmar igen :(  Hatar det !   Så nu ska jag sova, Seyah ;*


Btw , bjuder på två stycken cam bilder (:


Och förresten, jag tycker att blogg.se börjar bli lite konstigt när man ska lägga upp bilder eller ha mellanrum mellan text & bild.
För nu när jag skriver i 'Nytt Inlägg' så är det inget mellanrum mellan mina två bilder, men när jag sparar inlägget & det hamnar på bloggen så är det ett mellanrum mellan bilderna.
Likaså mellan ''Btw , bjuder på två stycken cam bilder'' och bilderna. För det blir mellanrum där också även fastän jag inte vill ha det >.<  Gud vad jag kan störa mig på sånna små saker..

Vad för små saker brukar ni störa er på?
- Att håret inte är som det är?
- Folk som klagar?
- Föräldrar som inte förstår?

Ja allt mellan himmel & jord helt enkelt (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Madicken

Hon är vacker =)

2010-01-19 > 23:04:23
BLOGG: http://conler.blogg.se/
Anonym

cola o glass mitt i natten fya hua.

2010-01-20 > 16:20:39
jag

du.... ni ungdomar kan skriva en lista på små saker ni stör er på. O så kan vi vuxna göra samma.... Hur många tror du är lika????

2010-01-20 > 16:22:05

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?