100119

Nu sitter man o gör lite skolarbete, engelska PM. och har bestämt mig för att skriva om Thailand (: Mys.
Men hinnar inte skriva så mycket i bloggen just nu, utan kommer kanske skriva efter 12 tiden för då borde jag vara klar med allt.

Men här får ni se lite bilder från när jag var i Thailand (:
(Kicka på bilderna för att se dom i större format)



   

   

  



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



M

Vad kul :D Allt bra idag vännen?:D

2010-01-19 > 12:18:18
BLOGG: http://conler.blogg.se/
Simone

vilka underbara bilder! :)

2010-01-19 > 14:37:44
BLOGG: http://fattybom.blogg.se/
kristin

ja jisses vilka bilder. Vad månde de bli av dig tjejen.... superduperfina

2010-01-19 > 21:10:05

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?