100113

Idag vaknade man vid kvart över 7 'suck'  mobilen ringde inte som den ska så det blev inte att gå ut med mormors hund, utan istället fick man skynda sig att platta håret och äta frukost..
Vid kvart i åtta kom min lärare och vi pratade lite och installerade en cam till min dator för jag behöver den i skolarbetet. Så typ till klockan 12 satt jag och skrev min berättelse, och den är inte ens klar ännu mhm.
Jag har också hjälp mamma att ta ner julgrejorna och lite så och ställt ut dom i garaget.
Imorgon blir det bara hemundervisning på morgonen och sen åker jag till stallet med buss och är där till dagens slut typ.
Men nu ska jag logga, Seyah ;*  ses imorgon eller senare idag.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?