100112

Nu har jag haft hemundervisning, segt egentligen.. men man måste ju komma igång lite, hehe.
Om en timma ska jag till läkarstationen (berättar inte varför) och mormor ska komma till oss idag, kul kul (:
Men , haha. vet inte riktigt vad ja ska skriva , sjunger på 'Shewolf' och ska nog duscha håret, men det blir väl något inlägg senare idag när jag har gjort mera.
Men vi ses då , Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Madicken

Hatar det!

Tack så mycket :D

2010-01-12 > 16:51:59
BLOGG: http://conler.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?