100112 x2

Nu sitter jag i sängen, har umgåtts med mormor och mamma lite. käkat middag och så (:
Är trött och sleden och vill bara somna men orkar inte 'suck'  är orolig för imorgon på något sätt , ''kommer dom se mig? Höra mig?''
Aja, det får vi se imorgon. men hoppas inte de blir så.

Mormor sover här inatt ohyes, så de blir att jag ska-ska-ska stiga upp imorgon vid kl 6 för att gå ut med hennes hund (: , kommer fan tvinga mig upp. haha.. måste ju hinna platta håret och så imorgon med.
Men nu ska jag dra ._.  orkar inte vara vid datorn mera, konstigt nog. Seyah ;*


På bilden;
Jag i nutid & 2 gamla bilder på mig och våra
hundar vi hade när jag var liten.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?