100109

Lördag.. och på måndag början skolan 'suck' ..men bussen kommer och hämtar mig vid halv nio iallafall (:
Mamma är i stan nu, hon drog dit vid typ 11. och fyfan vad trött jag är, vill bara fortsätta sova nu :( , fattar inte hur jag kommer orka med skolan egentligen. Men man kan ju bara hoppas på det bästa.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, mamma är ju i stan och om jag hade haft kameran skulle ja nog gått ut och fotat lite men nej nej..  men ska dra nu, orkar inte skriva något mera. ska släppa in katten nu, Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Madicken

Tack så mycket ;)

2010-01-09 > 20:17:44
BLOGG: http://conler.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?