100107 - Miss my Kamera

Idag följde man med mamma till sjukhuset för hon skulle ta bort stygnen på sin hand. Det gick väl okej och hon ska dit igen nästa vecka..
Jag lämnade också in min kamera pga att den har vart jätte konstig nu under en tid, så nu sitter man här utan kamera. känner mig fattig :( , så jag får typ tillbaka den om 2 veckor. Så nu blir det väl bara random bilder på bloggen 'suck'
Men nu ska jag laga mat så hinner inte skriva mera, Sorry. Seyah later ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?