100228

Nu sitter man hemma hos morbror, han har fixat min dator så nu funkar den som man ska! (hoppas jag)
Och allt känns helt okej, sista dagen på lovet (suger) och jag har lust att byta prao plats, kanske dagis?, djuraffär eller något sådant.. eller nej förresten, inte dagis. men iallafall någon djuraffär kanske? får se hur det blir, börjar bli så trött på stallet.

Har funderat på lite ändringar md bloggen och kom fram till att jag kanske ska ha en ''Veckans bilder'' itället för att lägga upp dagens bilder i ett inlägg & sen måste jag lägger in mer bilden efter någon dag..
så funderbar på att göra ett ''veckans bilder'' varje söndag att jag kanske plockar ut dom bästa bilderna (beror på hur många bilder jag tagit) och sen lägger upp dom på bloggen??
Någon som tycker jag ska göra så?, eller att jag lägger upp bilderna efter hand som jag tar dom?

Känns som man ska somna när som hellst nu, sitter och bara slappar framför datorn. finns inget mer direkt man kan göra, och vi ska nog snart hem.. Både jag & mamma är trötta.
Men jag ska logga nu, måste ladda hem lite grejor till datorn och så. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



jag

det tycker jag är ett bra förslag. Trevligt o se flera kort på en gång så veckans bilder verkar bra. Kramiz

2010-03-01 > 19:59:18

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?