100225

Vid 12:30 ska mamma hämta mig och jag ska till tandläkaren.. Usch, jag gillar inte tandläkaren :(
Iallafall, ska se om jag kan ringa Emelie efter tandläkaren för hon ska vara hos sin pappa, så hon kanske vill hitta på någonting.. Ska rida ikväll också så hela denna dagen kommer nog vara lite stressad. Vi ska lämna Uffe ikväll med, innan eller efter ridningen.. får se (:
Men nu ska jag logga, ska kanske gå en runda med Uffe. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

så smarrigt :D

2010-02-25 > 14:43:00

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?