100216

Som ni märker så är jag dålig på att skriva i bloggen nu (: , men det är för att jag inte har någon dator... jag & mamma ska åka hem till min morbror imorgon och lämna den så man får hoppas att den blir klar snart iallafall...
Och om ja inte skriver något mer i bloggen så vill jag bara önska er bra dagar & att inget krånglar för er (:
nu ska jag skriva min engelska läxa om Irland, Seyah :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

UNDERBAR BILD PÅ MORMORS TAMA RÖDHAKE. Undrar just om du kan skicka in den bilden till någon tävling???

2010-02-22 > 15:37:37

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?