100207 x2

HAHAHAHA kom just på en sak .... jag städade mitt rum igår, och då skulle jag städa i mitt Nattduksbord.
Och eftersom att jag är lite udda, och nästan alla skriver om vad dom har i sina handväskor så ska jag skriva om vad jag hade i mitt Nattduksbord (:
OBS - ganska mycket text ...



2st OKEJ tidningar + En planch
17st Pennor
7st Tändare
3 Hörlurar
DS-spel
1 Bok + Dagbok + litet hänglås
2st Tygmärken
Plastficka med bilder
Nålar
Glödlampa
Armband
2st Munnskydd (från Thailand)
Almenacka 2010
Hårsnodd
Mobil sladd till datorn
Ipod inkl. hörlurar
Kortlek
Skosnöre
Tandborste
Extra 'ploppar' till Ipod hörlurar
Pengar ca 120kr
Plånbok
Nagelsax
2st nyckelringar (från Thailand)
Hårspännen
USB-minne



Detta blev vad som blev kvar (bilden);

DS-Spel
2010 almenacka
Kortlek
Plastficka med bilder
Pennor
Mobil sladd
Dagbok + en bok
Plånbok
Tändare
Glödlampa


Haha hoppas ni kommer få en bra dag, med mycket skratt (:
Idag ska jag bara slappa, är ju Söndag.. >_<
Imorgon ska jag till stallet & sen lämna in min dator på lagning (hoppas jag!)
Så vi hörs väl kanske imorgon när jag kommer hem, Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Z A N D R A :)

sv: vadå i fyran? xD

2010-02-07 > 17:26:50
BLOGG: http://decevven.blogg.se/
Lillasyzter

haha oj vad saker :)



sv: min katt är ca 5,5 år gammal :)

2010-02-07 > 17:30:23
BLOGG: http://lillsiz.blogg.se/
bara jag

häftigt häftigt. Andra har handväskor..inte du. Du har nattdukslåda. Fniss. Ja jisses va du fick plats med mycket. men nu är det städat.

2010-02-07 > 17:33:29

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?