100206 - VIRUS

Haha jag kan inte sluta skratta för mig själv över vad som hände igår..
får såååå många skuldkänslor lixom (:  för jag fick virus i min dator igår så nu har den gått sönder.
Känn på den ni ;*
Såhär hände det i November, precis samma sak. Precis samma antivirus sak som innstallerat sig på min dator utan att jag sagt något... fatta hur det känns att veta att någon kanske tar ens E-mail & lösen?, att den tar ens personliga uppgifter osv.. FYFAN, det är en hemskt känsla.

Så nu bloggar jag på min mammas dator (TUR ATT MAN HAR DEN), men det kommer säkert bara bli typ ett inlägg per dag :( 'suck'  fan vad jag hatar detta, och det kostar ca 500kr att lämna in min dator. Och såklart(!) är jag villig att betala det, för då kan dom fixa allt annat i min dator också.. så det blir nog att vi kör in med min dator på måndag (: fast jag vet inte när den blir färdig.. Buhu.
Kommer lixom kännas såå ensamt utan min dator, lixom jag spelade fan musik 24/7 på den..
Haha okej nu ska jag sluta, ni tycker väl det är tråkigt att läsa om min dator (:

Btw, har du någongång fått VIRUS i din dator eller något liknande??

Nu till dagen idag, jag har nästan precis vaknat & ska snart göra kaffe (:  ååh fyfan vad man e sugen på kaffe..
Ikväll ska jag och mamma till någon med våra grannar, för vi ska titta på Melodifestivalen (: , kul kul.. inte >_< så vi åker väl dit vid typ 18 ikväll, och åker hem.... jaaa det vet jag faktiskt inte.
Men nu ska jag dricka mitt kaffe & sen duscha. Vi höres synes, Seyah ;*

Ps; Såhär såg min dator ut innan jag fick PANIK och stängde av den :D
ERROR , Says it all.






Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

be nice baby så får du låna den ibland alltså MIN data.

2010-02-06 > 10:12:00
Z A N D R A :)

sv: åh, vad kul att du gillar den! <3

jag gör alla bilder i photoshop :)

2010-02-06 > 16:09:28
BLOGG: http://decevven.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?