100203 x2

Usch usch,, nu början man bli trött på att vara sjuk. redan ><
Nu har man ätit pannkakor och lekt med katten (: hon vill ju inte gå ut när det snöar såhär mycket, och jag förstår henne.. och hon som är katt kan ju inte direkt ta på sig kläder om hon fryser. haha

Ligger i sängen nu och tittar på A Nightmare Before Christmas. och sen ska jag titta på Twilight igen.
Har ingen ork idag, och mina halstableter är nästan slut. yey.. får ringa till mamma & säga att hon måste köpa nya innan hon kommer hem. 
Och imorgon får jag se om jag ska till stallet, kanske får mer ont i halsen under natten. vem vet..
sen har man ju ridningen imorgon, den får man ju hoppas att jag ska till. men det är ju inte så bra att vara igång när man e sjuk 'suck'
Och jag måste höra med en polare om vi ska gå på bio nu nästa helg. Tror filmen hette Wolfman ?? eller något liknande.
Och sen ska vi titta på Alice in Wonderland som har bio premiär nu den 5th Mars :D Så man kanske borde beställa biljetterna nu så att det inte hinner bli fullbokat (:

Iallafall, nu ska jag logga och titta klart på filmen. Seyah ;*
Hoppas ni alla har en bra dag!

Ps; Har snart besöks rekord igen (: så ni som inte vart inne på min blogg
innan kanske kan ta och slänga in en kommentar om vad ni tycker.
och självklart får ni andra som redan vart här inne komentera också.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

du ä bara så go du. kul o läsa om din sjuka studiedag. kramizzzzzzzzzzzzzz

2010-02-03 > 20:24:12

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?