100202

Jag tycker verkligen det är såå kul när man inte hittar sin sladd till mobilen från datorn så man kan lägga in låtar & sånt i den. Underbart! FAN , jag blir så arg på sånt! >< Jag hatar att just jag ska slarva bort allting 'suck'
Nu ska jag göra lite engelska arbete och mamma kommer inte hem förens 20 ikväll..
så det blir en hel dag för mig själv, GÖTT!! längtar bara tills man flyttar hemifrån lixom, då får man fixa sig själv.
Men nu måste jag logga, ska bara föna håret torrt & sen ska jag göra engelskan.
Ses senare idag, Seyah ;*

Bring Me To Life!

 



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?