Bio - Inception

Tittade ju på Inception på bio i Fredags (13th)...
och Inception var en jätte bra film och jag rekomenderar den starkt! (:
- Den var lång, lite för lång, men annars tycker inte jag att filmen var svår att förstå eller något liknande.
Leonardo DiCaprio spelar rollen som Don Cobb, och den passar honom verkligen!
Handlingen i filmen kretsar kring två män som arbetar med att bryta sig in i människors drömmar för att därigenom få deras undermedvetna att avslöja hemligheter.. Och en dag får de i uppdrag att istället få en mäktig affärsman att agera på ett visst sätt genom att påverka honom i en dröm och "plantera" en idé.

Filmen kanske är lite svår att förstå i början men man förstår rätt snabbt vad allt kommer gå ut på! (:
Så om du gillar Leonardo DiCaprio som skådespelare, och om du gillar lite action i filmer så rekomenderar jag denna filmen!
Inception får en 5/5 av mig, helt klockren film!




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



simone

ruskigt bra film det :D

2010-08-30 > 16:14:01
BLOGG: http://fattybom.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?