100823

Idag har jag varit i skolan, det gick helt okej (:
Först hade vi Svenska och sen hade vi djur&växtliv, roligt faktiskt!
Imorgon slutar jag nog tidigt, och tror jag slutar vid 14 tiden och efter det ska jag ta tåget till Mörrum där jag ska träffa Emma, kontaktperson och sen ska vi iväg! (:
Nu ska jag ta något litet att äta, är sugen på något. och sen ska jag ta det lungt.
Är såå himla trött efter idag, det är segt att börja skolan på nytt igen.
Jag hoppas ni själva har haft en bra skolstart! :D

Och Imorgon består dagen av:

Skola
Mentor
Schema
Emma
Mörrum
Hästar
Hem

Får se om jag slänger in ett inlägg imorgon genom mobilen,
för jag tror inte jag hinner sitta vid datorn eftersom att
jag ska först vara i skolan och sen träffa Emma, och efter
det så tror jag nog att jag är ganska trött...

Ps; jag vet inte när jag hinner att fixa med bilder,
har inte blivit att jag haft kameran framme så mycket
nu... men det Måste det verkligen ändras på! (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?