100810

Jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt, haha!

Idag blir det väl att fixa till mitt rum, ta ner tapen och så..
Målade en vägg i mitt rum igår, den väggen jag ska ha Röd.
Och när jag målat klart och allt torkat så är det stora bubblor på väggen.
Det är pga att tapeten jag målat på är fast satt dåligt så det kommer luft under och så.
Och ändå är tapeten dit satt när vi flyttade in i detta huset. 

Så idag blir det att riva tapet :D och sen sätta upp något annat på väggen, minns inte vad det hette.
och sen ska man väl bara ta det lugnt.. är ganska trött idag =/ 


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?