Våren






Våren är alltid lika fin, det växer blommor och allt blir mycket ljusare. Mycket grönare..
fast pollen allergin? NEJ TACK!
usch det är jätte jobbigt med pollen allergi,
så man får hoppas att man slipper det denna våren.

Det jag inte gillar med våren:
- Pollen allergi! (hate it)
- att det kan vara varmt ena dagen, och nästa dag så kan det regna hela tiden.
- Bi/Getingar/Humlor kommer fram
och det gör ont att trampa på dom (m.m)

Det jag gillar med våren:
- Att sommaren snart är här
- Man kan gå utan jacka
- Blommorna/växterna och precis allting blir mer grönare.
- Det blir ljusare ute, och fåglarna kommer fram..

Vad tycker ni om våren?
- Vad gillar ni och vad gillar ni inte?








Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?