I Miss You

När jag tänker tillbaka på de 4åren... de 4a åren vi hade tillsammans som en familj. alla vi 4a..
De första året så funkade det inte alls, jag var helt enkelt inte van vid att du var hos oss, du var en främmande människa för mig. och då var jag knappt hemma, tålde dig inte. Tyckte att du inte skulle komma och bestämma helt huxflux, fel, hemskt.

Men efter ett tag så vänjde jag mig, och trivdes med dig. (Är så J*VLA glad för det!) alla vi 4a hittade på saker, vi åkte och badade, och jag minns en midsommar när vi var och campade. haha, det regnade hela helgen. Men du var aldrig på dåligt humör för det. Och jag minns också de gångerna du kunde bli arg, jag gillade det aldrig (ingen gör det) men när du väl blev arg visste jag att jag gjort fel.

Vet inte vad jag mer ska skriva, har så många känslor inom mig så det blir riktigt svårt.. jag kan inte få ut dom, det tar stopp helt enkelt. Men det enda jag egentligen ville var att skriva av mig lite, har så himla svårt att prata om det. Mycket enklare att skriva tycker jag..

Men jag hoppas du vet att Jag saknar dig. VI saknar dig.. Det går inte en dag innan man tänker på dig, allt vi gjorde tillsammans.. Önskar bara man kunde få leva de 4a åren en gång till, och verkligen ta vara på precis allt!

SAKNAR DIG, .... Kent Franzén ..!
du ska bara veta hur mycket
du verkligen betyder för mig..



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?