Brand i lilla Norje

Nu har jag precis tittat på någon dålig film på tv, kände mig tvungen att titta klart på den ändå. haha (:
sitter och lyssnar på musik nu, Eminem<3 och ska väl snart sova.. fast är inte trött.
Imorgon är det redan söndag, helgen har gått så himla snabbt..
anyway, dagen idag har varit jätte bra (Y)
och jag har glömt att nämna att det faktiskt har brunnit här i lilla Norje..
hemskt :( , och de som bodde i huset har nu ingenting kvar förutom kläderna dom har på sig..
huset brann ner till grunden förutom garaget som står kvar + skorstenen som är i mitten av huset.
Det hände i Torsdags 15/4 och huset stog i fulla lågor när mamma och jag körde förbi där.
Jag hade inte min kamera med mig, men mamma hade sin, så det blev några foton från vägen när vi körde. Fast har inte dom i min dator så tror att efter helgen så kommer jag nog lägga upp bilderna.

Bilden är från tidningsartiklen så det är inte jag som tagit den,
Texten på bilden om att det är Bo Åkesson som fotograferat
bilden har jag lagt till!



OBS: både bilden & länken under bilden är till samma Artikel!!


VILLA BRAND I NORJE



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Victor

det är väl stockis hus va?

2010-04-25 > 15:13:59

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?