Bio - Green Zone

Nu har man nästan precis kommit hem ifrån bion...
Tittade ju på Green Zone! :D
- underbar film, älskade den!! fast man måste kunna lite om 'politik' och sånt som händer i Irak mellan U.S Army och Irakierna.. I början var den lite seg men typ i mitten av filmen så började den komma igång lite mer. Och jag ÄLSKAR att se Action filmer på bio, dom är lixom bara såå underbara. Ljudet & precis allt är klockrent.
och rollen Matt Damon gör som
Roy Miller är det bästa i hela filmen..
Så ni som gillar Matt Damon som skådespelare & om ni gillar lite action så är denna en film jag starkt rekomenderar.
Men vad vet jag, ni kanske inte gillar samma filmer som mig (:
Green Zone får 4/5 (varför den inte får 5/5 är pga att folk kanske inte förstår det med politik..)


Bilden på Matt Damon är tagen från google,
men texten på bilden har jag lagt till!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



simone

riktigt duktig han Matt! :)

2010-04-10 > 10:35:06
BLOGG: http://fattybom.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?